kuchnie na zamówienie

Stwórz oryginalne i piękne podkładki pod kubek

Reklama dźwignią handlu prawda? A Ty z jakich sposobów reklamy swojej firmy korzystasz? Czy na pewno ze wszystkich, jakie mogą przynieść Ci najlepsze efekty? Zastanów się nad tym dobrze, zainwestuj tylko w ten marketing, który przyniesie odpowiednie rezultaty.

Kilka wskazówek

Po pierwsze na samym początku musisz zastanowić się nad tym, jakim budżetem reklamowym dysponujesz. Wtedy dopiero będziesz wiedział, gdzie najlepiej go ulokować. Może pomimo niechęci większości ludzi do tej formy, najskuteczniejsze będą jednak ulotki. Takie, które przyciągną uwagę, takie które zachęcą ludzi do kontaktu z nami. Coraz więcej osób inwestuje teraz w reklamę internetową. Oczywiście, że jest ona w naszych czasach bardzo ważna, ale nie dla każdej firmy tak samo. Prowadząc małą firmę w małej miejscowości i nie mając dostępu do klientów z zewnątrz, na przykład poprzez sprzedaż wysyłkową swoich produktów, nie musimy inwestować wiele w promowanie się w Internecie, bardziej opłacalne będzie dla nas nawiązywanie dobrych relacji w lokalnej społeczności, ponieważ to ona jest nasza grupą docelowa. Wiele firm obecnie podejmuje się na przykład patronatu nad lokalnymi drużynami sportowymi, te większe firmy nad klubami, które grają w pierwszej lidze, a te mniejsze nad swoimi miejscowymi drużynami. Ludzie doceniają takie małe inicjatywy skierowane do nich bezpośrednio, przecież w takim małym miasteczku wsparcie sportu, czy festynu jest odczuwalne przez wszystkich. Coraz więcej przedsiębiorstw projektuje i kupuje również gadżety firmowe, na przykład podkładki pod myszki, breloczki, czy podkładki pod kubek. Te ostatnio cenią sobie zwłaszcza lokale gastronomiczne.

Wykorzystaj swoją szansę

Reklama to szansa dla firmy przede wszystkim na pozyskanie zupełnie nowych klientów. Ale gadżety reklamowe to już z kolei szansa nie tylko na nowych odbiorców, ale również na docenienie tych, którzy podejmują z nami współpracę od dłuższego czasu. Drobny gadżet wręczony im przy okazji robienia zakup[ów buduje więź i przypomina klientowi o naszej firmie, gdy czegoś znów potrzebuje. Do tego budujemy wizerunek naszej firmy, jako nastawionej na odbiorcę. Spójna identyfikacja wizualna jest bardzo ważna, dobrze, jeśli na spotkaniu możemy ugościć kontrahentów i podać im kawę w firmowych filiżankach, czy posłużyć się naszymi podkładkami pod kubek. Jeszcze ważniejsze jest to w restauracjach, pubach i barach. Zauważ, że w wielu z nich wszystko oznaczone jest firmowym logo. To podkreśla pozycję i utrwala w pamięci klientów wizerunek naszego przedsiębiorstwa. Takie działania przynoszą efekty, choć czasem trudno jest je początkowo zmierzyć, ale jeśli zauważymy, że coraz więcej osób jest naszymi stałymi, a nie przypadkowymi klientami to będziemy wiedzieli, że odnieśliśmy sukces, na pewno dzięki naszym umiejętnością i produktom wysokiej jakości, ale również dzięki naszym działaniom reklamowym i marketingowym.

Rozwijaj się, dzięki prostocie

Zakup gadżetów takich jak podkładki pod kubek, czy firmowe długopisy to rzecz prosta i niedroga, a daje ogromne możliwości. Wydaje nam się to nieznaczące, zbyt często. Ale przypomnijmy sobie nasze wizyty, chociażby w placówkach różnych banków. Na pewno lepiej czujemy się tam, gdzie placówki są do siebie podobne, pracownicy są ubrani według dress code`u, a dokumenty dostajemy w firmowej teczce, niż tam, gdzie właściwie nie czujemy w ogóle, że jesteśmy w tak ważnym miejscu, jak bank, a obsługa prezentuje się, jak przekupka na targu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *