rusztowanie

Rusztowania przejezdne: jak można zaoszczędzić na prowadzeniu firmy budowlanej?

Prowadzenie własnego biznesu nie jest łatwym kawałkiem chleba. Nie każda realizacja przebiega zgodnie z planem. Bywa, że do wykonania są poprawki, a z zarobionych pieniędzy niewiele zostaje. Trzeba opłacić pracowników, dodatkowy materiał. Żeby zachować płynność finansową, należy zacząć oszczędzać.

Jak ograniczyć wydatki?

Sposobów jest wiele, ale nie wszystkie są dobre. Kupno tańszego materiału może się wiązać z gorszą jakością wykonania. Na pracownikach też lepiej nie oszczędzać, bo ktoś niedoświadczony może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Dobrym wyjściem jest zapatrzenie się w nowoczesny sprzęt, by przyspieszyć czas wykonywanych prac. W ten sposób w tym samym okresie można zrealizować znacznie więcej robót i tym samym zyskać pieniądze na dalszy rozwój firmy.

Doskonałą alternatywą są rusztowania przejezdne. W porównaniu z tradycyjnymi te można o wiele łatwiej przestawiać. Nie trzeba ich za każdym razem rozkręcać. Wprawdzie nie zajmuje to aż tak dużo czasu, bo średnio potrzeba na to około godziny, jednak w skali roku, robi się ogromna liczba. Rusztowania przejezdne nie wpływają na jakość wykonywanych prac. Są stabilne i bezpieczne. Spełniają wszelkie restrykcyjne normy.

W razie wypadku lub niezapowiedzianej kontroli nadzoru budowlanego firma nie będzie miała problemów. Rusztowania przejezdne są lekkie, łatwo je przenosić z miejsca na miejsce. W precyzyjny sposób można regulować ich wysokość i bez trudu magazynować, gdyż nie zajmują tak dużo miejsca. To wszystko sprawia, że takie rozwiązania są coraz popularniejsze. Zyskują aprobatę zarówno właścicieli firm budowlanych, jak i robotników. Ci pierwsi mogą w tym samym czasie wykonać więcej prac, a drudzy nie muszą się zajmować skręcaniem i montażem rusztowań.

Postaw na promocję

Sposobem na zwiększenie zysków w firmie jest dobra promocja. To rzecz, która jest często zaniedbywana. Wynika to z braku czasu, bo zawsze są jakieś inne priorytety, a także niskiej świadomości. Wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że reklama to strata pieniędzy i nic nie da. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa pozwala osiągnąć naprawdę dobre wyniki i przekłada się na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa i jego rozwój. Większe dochody to możliwość inwestycji w sprzęt, ludzi, a w konsekwencji przyjmowanie większej ilości zleceń. Realizację takich działań warto powierzyć komuś doświadczonemu, żeby mieć pewność że wszystkie podjęte działania są dobrze prowadzone.

Sposobów dotarcia do klientów jest sporo: radio, prasa, telewizja, internet. W dobie, gdy na popularności zyskują portale społecznościowe, warto założyć tam profil i swoimi wpisami zaintrygować potencjalnych klientów. Dobrze jest też zadbać o stronę www, bo to pierwsze miejsce, które odwiedzają zainteresowani, kiedy szukają wykonawców robót. Muszą się na niej znaleźć wszystkie potrzebne informacje: data założenia działalności, zakres usług, dane kontaktowe. W ten sposób znacznie zwiększą się szanse na zwiększenie obrotów i pozyskanie klientów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *